Wednesday, 7 September 2011

Di hotel

Assalamualaikum nama saya Amir, saya berumur 23 tahun, kerja saya ialah seorang imam muda di surau XXXXX tapi partime kerja sebagai pekerja di hotel dulu masa saya bermula bekerja ada satu perempuan yang suka kat saya tapi saya tak sukakan dia semua orang ingat dia ni hotjadi hari tu dia ada ajak saya gi makan kat rumah dia aku dan dia seorang2 aku pun tolak sebab kalau ngan keluarga dia ok lah tapi ni ngan dia je dah lah tak muhrim jadi saya tolak muka dia macam marah je tapi aku tak peduli jadi pada hari keempat aku bekerja aku masuk dalam satu bilik hotel sebab ada pipe rosak jadi aku gi ke pipe tu pastu usai aku terdengar bunyi pintu tertutup jadi aku pun bangun dan terus ke pintu aku ternampak perempuan tu dia tolak aku ke tilam tu pastu letak tangan aku ke bedpost dan ikat aku. Aku tanya "eh apa kau buat ni?" dia cakap "aku sukakan kau, aku nak rasa kote kau kat dalam aku ahhhhh...." aku bantah "eh tolong lah haram perlakuan kau ni aku tak nak bersetubuh dengan kau kita bukan muhrim!" dia diam je pastu dia cium mulut aku tapi aku tolak muka dia guna muka aku, lepas tu dia berdiri kat tilam terus dia bukak skirt ngan baju dia aku tutup lah mata aku pastu aku rasa tangan dia tengah mengurut kote aku dari luar seluar aku, aku tak boleh buat apa2 sebab tangan kena ikat, dia bukak coli dia pastu dia bagi aku cium pastu dia buat bunyi "uhhhh ummmm ssss ahhhhh ohhh abang Amir ummmmm..." dia ni gila ke apa buat cam ni aku kata kat dalam hati pastu dia bukak seluar dalam dia, dan  letak pepet dia kat muka aku Ya Allah aku minta tolong lepas tu dia bukak baju aku separuh jalan dia jilat badan aku, aku kata berhenti dia buat tak tau je pastu dia bukak seluar aku dan gan seluar dalam keluar lah Kote aku dia cakap "Abang Amir, besar nye kote abang mesti syiok kalau Aisyah duduk kat kote abang ummm...." aku jawab " eh tolong lah kalau kau nak buat cam ne tolong jangan libat kan aku"  dia pegang kote aku , dah lah keras time tu aku tak nak pun dia jadi keras lepas tu dia pun pelan2 duduk kat kote aku, dah masuk kote aku kat dalam pepet dia, dia pun surung depan belakang aku nak bantah tapi nikmat nye tu sedap sangat aku pun lepaskan nafas yang tak pernah aku nak di dalam hidup aku "uhhhhh sedap nye Aisyah umm uhh ahhhhh uhhh" lepas 6 minit cam tu dia bukak tali yang diikat pastu aku kat belakang dia buat doggy style aku pun kena rasuk syaitan pastu aku surung depan belakang dia cakap "Abang umm sedap nye laju lagi laju lagi uhhhhhh!!......" aku dah mula rasa air benih aku nak keluar , aku lepaskan kat dalam "uhhhhhhhhh sedap nye " pastu aku terbarin penat sangat tapi kote aku masih keras dia pun penat tapi mungkin ada sikit lagi tenaga dia, dia ambik ote aku dan jilat hisap merata2 nikmat tu cukup indah, lepas tu kita tidur dah bangun dia kata jom mandi sama2 aku pun ok je lah pastu ada bath tub tu dia letak air pastu bubble bath tu dia suruh aku duduk pastu dia rut kote aku kat dalam air dah tu dia duduk kat kote aku "ummmmm" aku lepaskan dia pun "ohh ohhhhh oh  bang sedap umm oh oh ohh dia pun laju2 "humping" aku punya lah nikmat terus aku lapaskan kat dalam dia sekali lagi tapi kote aku terus keras aku suruh dia duduk dia bukak kaki dia lebar2 dan aku masuk kan aku surun laju2  boleh dengar air tu "splash flop splash" bunyi kita pulak "flop flop flop " dia pun 
"ohhhh sedap bang " pastu aku cium dia lepas tu aku penat aku duduk dia naik atas aku dan urut kote aku 2 minit cam tu dia cakap abang angkat Aisyah pastu masuk kan kote abang dalam Aisyah aku pun buat tapi tak selesa jadi aku angkat dia ke tilam dan suruh dia menyiring angat kaki dia ke bahu aku dan surung hari semakin hari kita selalu buat.......masa tu aku makan malam kat rumah dia pastu kita buat seks di meja dia berbunyi pulak tu "creeakk"............

6 comments:

  1. Tonton tv1, tv2, tv3, ntv7, 8tv, tv8, astro arena, astro ceria, astro prima, astro arena, astro ria, tv al hijrah, astro oasis, bernama tv dan banyak lagi untuk menonton Click link >>> http://tvradiostreamblog.blogspot.com/2013/11/malaysia-tv-online.html

    ReplyDelete
  2. Erm lw ko btl2 imam... ko xkn crte kt blog wlupn org xknl ko.. tp tuhan tw.. pk sblum nk reseach ok.

    ReplyDelete